Subject: Vs: Vastus päringule
From: Merli Mäesalu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 16:01:32 +0300

Suur tänu vastuse eest!

Paar täpsustavat küsimust:

1.	Kas sain õigesti aru, et reguleeritud ülekäigud tuleks ringristmikega 
külgnevale alale, kus hetkel on samuti ülekäigud?
2.	Kas klombitud kividega ringristmikul ja ristmikuga eelneval/järgneval 
alal on piirkiirus vähendatud 50 km/h ja mis ulatuses? Kui tee 
projekteerimisnorme õigesti mõistan, siis reguleeritud fooride alas ei ole 
üle 50 km/h lubatud.
3.	Kuna lahendus võiks realiseeruda (eelduslikult) teie hinnangul? Mõistan, 
et kindlat vastust ei saa te anda, kuid oleks hea kui saaksime elanikele 
ligilähedase orientiiri anda.

Ette tänades

MERLI MÄESALU

+372 55640473
merli <mailto:[email-masked]> @invego.ee
 <https://invego.ee/> invego.ee

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 16. aprill 2025 11:51
Adressaat: Merli Mäesalu <[email-masked]>
Teema: Vastus päringule

Tere

Täname teid pöördumise eest. Nüüdseks on liiklusohutuse inspekteerimine läbi 
viidud ning oleme arutanud selle teelõigu ringristmike ja teeületuste 
ohutust ka Transpordiameti liiklusohtlike kohtade töögrupis. Töögrupp on 
otsustanud, et jalakäijate ohutuse tagamiseks tuleb rajada ringristmikele 
foorilahendused. Samuti on plaanis laiendada ringristmikutel paiknevate 
kõrgendatud klombitud kividega alasid, et vähendada sõidukite ringristmiku 
läbimise kiirust.

See objekt on lisatud liiklusohtlike kohtade pingerivisse, kus see ootab 
rahastuse eraldamist teehoiukavasse. Need lahendused aitavad tagada 
jalakäijate ohutuse ning vähendada ohtlike olukordade tekkimist.

Lugupidamisega

  <file:///C:/Users/RAUNO~1.RAM/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.jpg> 
Rauno Rämman
Liikluskorraldaja
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.